poniedziałek, 23 kwietnia 2012

kursy na skrapkowe kwiatki i nie tylko

Nie było mnie tu trochę, ale to wszystko wina Netii, która pewnego pięknego dnia bez powodu zamknęła mi dostęp do internetu. Teraz kontakt ze światem mam tylko w pracy, więc muszę pisać krótko i zwięźle :)
Widzę, że przez ten czas blogger zmienił trochę opcje nowych postów. Mam nadzieję, że szybko się odnajdę w nowych regułkach.
Najpierw dziękuję bardzo, za wszystkie życzenia wielkanocne!
Zebrało się trochę rzeczy do pokazania, ale na służbowym komputerze nie mam wszystkich zdjęć, więc po powrocie netu do mojego domku, będę sukcesywnie pokazywać, co zdziałałam. Dziś mogę pokazać tylko jedną bransoletkę powstałą w ostatnim czasie:
Znalazłam też trochę fajnych kursików na skrapkowe kwiatki, więc, żeby później ich nie szukać zapiszę sobie tu linki do nich. Moze też któraś z Was skorzysta.
Kursiki od Klaudii:chabry
margerytki
oraz kwiatek wiśni
i słoneczniki
I od Joanny: róża1
różyczka2
róża3
Różyczki od sasilli - pierwsza:
i druga:
A tu różyczki z dziurkacza od Nageli
takie jak ta (wykonanie moje):
Kwiatki z rosyjskiej strony:
A tu prościutkie kwiatuszki:
Róża w kratkę: (jak ją zrobić pokazano TU )
I jeszcze kursiki od Malgodii: pudełko na kartkę i różyczka zawijana oraz jak wykonać exploding box
A tu wiele fajnych kursików na przykład na różne kształty karteczek.

3 komentarze:

  1. Oj bardo mi się przydadzą te kursiki!! Dziękuję bardzo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kursiki,bardzo przydatne .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia,
    Thank you for creating a link to my blog. You were very generous.
    I love these flowers that Joanna is his models and these are wonderful.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...