czwartek, 12 lipca 2012

po prośbie

Dziś nic robótkowego, za to mam do Was Drogie Czytelniczki mojego bloga prośbę. Proszę o zagłosowanie na pracę mojego syna. Trzeba kliknąć tu i znaleźć powyższy obrazek. Głosować można raz dziennie. Szans na wygranie nie mamy, ale syn cieszy się z KAŻDEGO głosu, który dostanie.
Z góry chciałabym zdementować plotki, ze syn namalował mamę bądź tatę. Na obrazku jest Jack Sparow z "Piratów z Karaibów", który uśmiecha się pod wąsem :)
Pieknie w pas się kłaniamy w podziękowaniu za każdy głos!

P.s. Jesteście bosskie! Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy poświęcili chwilę i zagłosowali! Szkoda, że nie możecie zobaczyć radości na buzi synka :)

16 komentarzy:

  1. Głos oddany:) Pozdrawiam zdolnego Synka zdolnej Mamy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) głos już oddany, pozdrawiania dla Artysty i jago Mamy

    OdpowiedzUsuń
  3. I kolejny na koncie Synka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że cieszy się z każdego głosu :-)
    Głos oddany :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Glos oddany, wiadomość rozeslana, serdeczności dla zdolnego synka i cieple pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od razu poznałam, że to Jack Sparrow! jak można mieć wątpliwości! ... i głos dzisiaj już oddałam, ma się rozumieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz zaglosowalam :) Zycze powodzenia. A szanse sa zawsze :)
    Pozdrawiam
    zapiskitakowe.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz zaglosowalam :) Zycze powodzenia. A szanse sa zawsze :)
    Pozdrawiam
    zapiskitakowe.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mówisz i masz.Wierzyć trzeba zawsze w zwycięstwo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...