czwartek, 18 października 2012

RR Cookie Time - cz.5

Dotarła do mnie kanwa Edi (notabene z dużymi przygodami - Poczta Polska znów się nie popisała, drogę z Bielska-Białej do mnie kanwa przemierzyła 2 razy i kilka tygodni przeleżakowała na poczcie). Dziś ochoczo zabrałam się do pracy, żeby zdążyć wyszyć 5 obrazek przed terminem, czyli do końca października. Na moje szczęście, ten obrazek wyszywa się expresowo i bardzo przyjemnie. Po kilku godzinach pracy mam połowę:
Zrobiłam zdjęcie razem z zeszycikiem, bo jest najładniejszy ze wszystkich, które dotychczas do mnie dotarły (łacznie z moim, ale jeszcze go dopieszczę jak tylko do mnie wróci :) ). W dodatku Edi każdą karteczkę zrobiła sama!

P.s. Jesień mamy piękną w tym roku!

5 komentarzy:

  1. O kurcze jaki super ten zeszyt!! A można zobaczyć jak wygląda w środku?:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, super! Ale środek tylko dla członków stowarzyszenia RR Cookie Time ;)

      Usuń
  2. Ooooo, ten obrazeczek wyszywa się rzeczywiście szybko :-) Ja już mam go za soba :-) Za to kolejny, choc równie sympatyczny, wyszywam juz CZWARTY dzień!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło widzieć swoją kanwe w trakcie zabawy :) dziękuje za miłe słowa odnośnie zeszyciku :)
    Pozdrawiam serdecznie :) z mroźnego miasteczka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...