wtorek, 12 listopada 2013

koralikowa bransoletka

Gdy tylko zobaczyłam u Cateriny natychmiast zapragnęłam mieć podobną. Ponieważ Caterina zamieściła wzór, z którego korzystała, pokusiłam się o zrobienie jej własnoręcznie.
Oto moja dzisiejsza "gwiazda":
Każdy moduł wyrabiałam osobno:
Po połączeniu powstała 3-wymiarowa lakini:
Do powyższego zdjecia rączki użyczyła mi moja 4 latka, stąd takie "luzy"
Na koniec pragnę dodać, że jestem z siebie dumna: udało mi się!
P.s. Zdjęcia takie sobie, bo robione w sztucznym oświetleniu, ale nie mogłam wytrzymać, żeby sie Wam nie pochwalić.
P.s.s. Dla tych, którzy chcieliby pokusić się o samodzielne wykonanie takowej i ja zamieszczam schemat:

9 komentarzy:

  1. Jaka piękna, to bym akurat umiała zrobić, a zdradzisz może gdzie kupiłaś te podwójnie dziurkowane koraliki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te koraliki nazywają się super duo i można je kupić nawet na Allegro, ale ja kupuję w internetowym sklepie: kamyczki.pl. Mają dostępne ceny, mały koszt przesyłki (jak zakupy są na ponad 50 zł, to przesyłka jest darmowa) i szybką dostawę. Ja tam nie pracuję, więc to nie jest autoreklama :)

      Usuń
    2. Super dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  2. ja na pewno nie zrobię bo nie umiem:) a Twoje dzieło to mistrzostwo świata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stwierdzam z całą stanowczością, że Twoja jest ładniejsza od mojej:). Bardzo podoba mi się jej kolorystyka i wykonanie. Tą bransoletkę można też zrobić "ciągiem", bez rozdzielania na pojedyncze moduły, wychodząc z wierzchołka superduo. Ale przecież nie metoda jest ważna, tylko efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne ręce jubilera jak nic :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...