sobota, 4 stycznia 2014

z nowym rokiem - melanż i koraliki

Nowy rok się zaczął, a u mnie wciąż to samo, czyli koraliki. Powstało kilka rzeczy, ale czekają na wykończenie. Dziś pokazuję tylko ukończoną bransoletkę koralikowo-szydełkową. Oglądałam tego typu bransoletki u innych i bardzo mi się podobały. Kupiłam odpowiednie koraliki, ale brakowało mi właściwego kordonka. Kiedy tuż przed końcem zeszłego roku wpadły mi w ręce cudne melanżowe kordonki, wiedziałam od razu do czego je wykorzystam. W ten sposób mam i ja: cudne pastelowe love :)






Powstała z transparentnych koralików toho Transparent Crystal  rozmiar 8 (sznur na 5 koralików w rzędzie) i melanżowego kordonka:
Bransoletka nie ma zapięcia, bo jest na tyle elastyczna, że swobodnie można ją "wciągnąć" na rękę (zaleta - szybkie zakładanie). Niestety zdjęcia nie oddają jej uroku. Kolorki są takie, ze właściwie pasują do wszystkiegono no i fajnie się błyszczy, czyli jak dla mnie spełnia wszystkie wymagania mojej wenętrznej sroki :) Jestem z niej ogromnie zadowolona. Będzie cudnie wygladać na letniej opalonej ręce. A Wam jak się podoba?
Ponieważ kupiłam jeszcze inne kordonki, szydełkują się już nowe bransoletki, no i znów trzeba zakupić więcej koralików.

P.s. Wszystkiego dobrego w nowym roku!

8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...